دیدار مریم مجتهدزاده با همسر جانباز شهید داوود افشار

دیدار مریم مجتهدزاده با همسر جانباز شهید داوود افشار


دیدار مریم مجتهدزاده با همسر جانباز شهید داوود افشاربه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با خانم حاج محمدی همسر جانباز شهید داوود افشار دیدار و گفتگو کرد.

مجتهدزاده در این دیدار گفت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده ایثارگران به خصوص همسران جانبازان که به معنای واقعی و زینب گونه سال‌ها با صبر و دلسوزی از جانبازان پرستاری کرده‌اند، قابل تقدیر و تجلیل است.

وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند، خاطرنشان کرد: همسران جانبازان با فداکاری و از خودگذشتگی آگاهانه، خود و زندگی‌شان را وقف عزیزان جانباز می‌کنند.

این مقام مسئول با تجلیل از ایثار و فداکاری‌های ارزشمند همه ایثارگران و خانواده آنان گفت: ثبات امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌های همه ایثارگران و خانواده آنهاست و ملت ایران به خوبی به عظمت کار آن بزرگواران آگاهی دارند.

وی با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

در این دیدار همسر جانباز شهید افشار نیز به بیان خاطراتی از شهید خود پرداخت و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/ 141



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید