دیدار نماینده آجا در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با خانواده شهید «شاهدی»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ «علی نوری زاده» نماینده آجا در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به همراه جمعی از مسئولان با یکی از خانواده شهدای نیروی انتظامی دیدار کرد. 

در این دیدار از خانواده شهید «علیرضا شاهدی» از شهدای نیروی انتظامی که در سال ۱۳۸۵ در درگیری با اشرار و سوداگران مرگ در ایست و بازرسی مهریز به شهادت رسید قدردانی شد. 

شهید «علیرضا شاهدی سعدآباد» پنجم خرداد ۱۳۶۰، در شهرستان تفت به دنیا آمد. پدرش حسین، کارمند بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۸۳ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. گروهبان‌دوم نیروی انتظامی بود و توسط اشرار و قاچاقچیان بر اثر اصابت گلوله به کتف، مجروح شد. شانزدهم دی ۱۳۸۵، در بیمارستان فاطمه الزهرای مهریز به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای روستای نصرآباد زادگاهش واقع هست.

دفاع مقدس یزد با خانواده شهید «شاهدی»” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/22/2645384_395.jpg” alt=”دیدار نماینده آجا در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با خانواده شهید «شاهدی»” width=”600″ height=”338″>

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید