نماد سایت مجاهدت

دیدار و تکریم با خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است

دیدار و تکریم با خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (شنبه) ضمن حضور در شهرستان شیروان با خانواده شهید «ابوالفضل کبیری» دیدار کرد و اظهار داشت: هرکس برای روز مبادای خود اندوخته‌ای ذخیره می‌کند و شهدا در حقیقت اندوخته ارزشمندی برای خانواده خود هستند که در روز قیامت که همان روز مباداست با شفاعت خود، به دل‌ها شادی و سرور می‌بخشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه افزود: خانواده شهدا، ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

در ادامه محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی که در این دیدار حضور داشت، شهیدان را مایه عزت و آبروی نظام اسلامی معرفی کرد  و گفت: اهمیت تدام راه شهدا و ایثارگران، تلاش در راستای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و اموری از این دست موجب پویایی و جامعه و انتقال عمیق این فرهنگ در سطح اقشار اجتماع هست.

استاندار خراسان شمالی افزود: خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل