نماد سایت مجاهدت

ذوق زدگی روزنامه سعودی از حمله به لبنان

ذوق زدگی روزنامه سعودی از حمله به لبنان



تریبون رسمی دولت سعودی که ابعاد گسترده‌ای از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند، نتوانست ذوق زدگی خود از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را مخفی کند.

‌به گزارش مجاهدت از مشرق، روزنامه سعودی عکاظ در مطلبی با طرح این ادعا که لبنان بار دیگر هزینه خواهد پرداخت، پشتیبانی حزب الله لبنان از مقاومت غزه را مورد انتقاد قرار داده و تلاش کرد این رفتار را اقدامی فرقه ای و حزبی قلمداد نماید.

این روزنامه بدون اشاره به تکلیفی که بر عهده دولت عربستان در قبال جنایات صهیونیست‌ها بر غزه وجود دارد، از حزب الله که برای پشتیبانی از مردم مسلمان غزه وارد عمل شده، انتقاد کرد.

عکاظ که دولت متبوع آن ابعاد گسترده ای از عادی سازی روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی را حتی در بحبوحه جنگ غزه دنبال می کند، در حالی که نتوانست ذوق زدگی خود از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را مخفی نگه دارد، نوشت که جنگ لبنان آغاز شده است و دولت عامل این جنگ نبود، بلکه احزاب و گروه‌ها باعث این اتفاق بودند.

این روزنامه افزود که این بار هزینه ای که لبنان خواهد پرداخت، بسیار زیاد است؛ چرا که استراتژی اسرائیل فقط جنوب لبنان یا جداسازی ارتباط حزب الله با غزه نیست، بلکه هدف اصلی، از بین بردن کامل حزب الله است!

طرح هدف نابودی حزب الله در این جنگ در حالی به عنوان آرزوهای این روزنامه سعودی مطرح شده که سران صهیونیست هدف خود از این حملات را بازگرداندن ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی به اراضی خود اعلام کرده اند و چون یقین به عدم تحقق اهدافی بالاتر دارند، از بیان اهدافی دیگر خودداری کرده اند.

منبع: مهر

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل