نماد سایت مجاهدت

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس: باند تروریستی منطقه فقط با زبان وعده صادق مهار می‌شود

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس: باند تروریستی منطقه فقط با زبان وعده صادق مهار می‌شود


«محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مسلم این هست که شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله که خود را وقف جهاد در راه خدا کرده بود و با تلاش خستگی‌ناپذیر حزب‌الله لبنان را به اوج قدرت خود رساند، تأثیری در عملکرد این جنبش آزادی‌خواه نمی‌گذارد.

جوکار خاطرنشان کرد: امروز فقدان این قهرمان عزیز برای ملت‌های مسلمان و خصوصاً محور مقاومت قابل تحمل نیست. سید حسن نصرالله قهرمان مبارزه با سگ هار استبکار در منطقه بود و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی افزود: ما اگر در همان روزهای ابتدایی بعد از شهادت شهید اسماعیل هنیه به رژیم صهیونیستی پاسخ داده بودیم و پاسخ را تا به امروز به تعویق نمی‌انداختیم، قطعاً رژیم صهیونیستی شهامت اقدام به ترور سید حسن نصرالله را نداشت.

جوکار تصریح کرد: مسئولان ما باید همانند عملیات‌های وعده صادق یک و دو با قاطعیت جلوی رژیم صهیونیستی را بگیرند و اجازه گستاخی‌های بیشتر این باند تروریست را ندهند. سران بی هویت رژیم صهیونیستی از انجام هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند و با فراغ بال به پشتوانه دولت تروریست آمریکا دست به جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان می‌زنند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم که تدوام زندگی عادی برای صهیونیست های جانی در سرزمین‌های اشغالی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل