رزمندگان اسلام همچون نگین تابناک در جهان می درخشند

رزمندگان اسلام همچون نگین تابناک در جهان می درخشند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار عبدالله عراقی رییس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفا مقدس شهید سلیمانی در همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در سالن همایش حضرت زهرا (س) سپاه صاحب الامر(عج) با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد گفت: دفاع مقدس عینیت‌بخشی به اسلام ناب محمدی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و جامعه امام زمانی بود؛ دفاع مقدس اوج ایثار و فداکاری، مظهر وحدت ملت ایران و تحقق ولایت‌فقیه با رهبری حضرت امام (ره) است؛ 

سردار عراقی افزود: دفاع مقدس اوج عقلانیت و عالمیت در مقابله با تهاجم رژیم بعث عراق بود. ملت غیور ایران اسلامی در این دوران مقدس به باور «ما می‌توانیم» رسیدند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد.

رییس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز عزت و شرف این مرز و بوم همانند نگین تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان می درخشند.

وی اظهار داشت : این پایداری که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت‌های بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) شکل گرفت و سبب احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمانگرا در جهان شد.

 رییس پژوهشکده دفاع مقدس در آخر خاطر نشان کرد:نقش زنان در دفاع مقدس کمتر از مردان نیست و جایگاه مادران و خواهران در همراهی رزمندگان و یاری رساندن به جبهه ها بی‌بدیل بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید