رمز سربلندی و عزت ایران ولایت‌پذیری است

رمز سربلندی و عزت ایران ولایت‌پذیری و صبوری خانواده‌های شهدا است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید محمد معلمی» امام جمعه شهرستان بشرویه امروز (یکشنبه) در جلسه دیدار دست‌اندرکاران کنگره سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی، اظهار داشت: مردم بشرویه دین خود را به انقلاب با تقدیم ۱۵۴ شهید ادا کرده‌اند.

وی گفت: این شهرستان بیش‌از ۳۳۰ جانباز که ۱۰۰ نفر از آن‌ها جزو جانبازان بالای ۲۵ درصد هستند به انقلاب تقدیم کرده و همچنین در دوران دفاع مقدس این شهرستان یک‌هزار و ۶۳۰ رزمنده داشته که از این تعداد یک‌هزار و ۳۳۰ نفر از آن‌ها بسیجی بوده‌اند.

امام جمعه بشرویه از برگزاری سومین کنگره شهدای بشرویه خبر داد و افزود: این کنگره به یاد ۱۵۴ شهید این شهرستان در ۱۲ شهریور امسال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام معلمی خون شهدا را ضامن انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ایثارگری در راه اهداف ارزشمند یکی از با ارزش‌ترین فضایل آدمی است که نقطه متعالی آن شهادت است.

وی با بیان اینکه رمز سربلندی، دوام و عزت ایران اسلامی ولایت‌پذیری و صبوری خانواده‌های شهدا است، افزود: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با ایثارگری و شجاعت رزمندگانی است که عزت، عظمت و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی آن‌ها است.

امام جمعه بشرویه متذکر شد: خوشبختانه مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی شخصیتی انقلابی و فرهنگی است و با توجه به اینکه وی فرزند شهید است با گوشت و پوست استخوان با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید