رهبری و نیروی انسانی معنوی دو عنصر پیروزی در دفاع مقدس بودند


دفاع مقدس بودند” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/4/2618743_958.jpg” alt=”رهبری و نیروی انسانی معنوی دو عنصر پیروزی در دفاع مقدس بودند” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ پاسدار سید «صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان ایلام اظهارداشت: عناصر پیروزی در هر جنگ شامل نیروی انسانی، تجهیزات بروز، جغرافیا منطقه، براورد اطلاعاتی، تهیه طرح‌های عملیاتی و مدیریت و فرماندهی عالی در جنگ هست.
 
وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ ۸ ساله از ابتدایی‌ترین امکانات و تسلیحات برخوردار بودیم و اطلاعات لازم را از توان و امکانات دشمنان نداشتیم.
 
این مسئول با اشاره به اینکه این خلاء را نبوع انسان‌های فداکار و تلاش افراد ایثارگر پر می‌کرد افزود: خلاء تجهیزات و امکانات را نیرو‌هایی انسانی ولایی و خدایی پر میکرد و در نهایت ایمان بر تسلیحات پیروز شد.
 
سردار  «حسینی» با بیان اینکه عنصر رهبری و نیروی انسانی معنوی دو عنصر پیروزی بخش در ۸ سال دفاع مقدس بود افزود: خوشبختانه امروزه نیز از این عناصر در صحنه برخورداریم و بی شک نیرو‌های حزب الله و حماس نیز با استفاده از این قدرت پیروز خواهند شد.
 
فرمانده سپاه امیرالمومین (ع) استان ایلام در پایان گفت: ارزش‌ها اسلامی و معارف اسلامی باید برای نسل جوان بیان شود.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید