نماد سایت مجاهدت

روشنگری ویژگی ممتاز شهید هاشمی‌نژاد بود

روشنگری ویژگی ممتاز شهید هاشمی‌نژاد بود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت آیت‌الله سید «عبدالکریم هاشمی‌نژاد» مدرس حوزه علمیه و دبیر حزب جمهوری اسلامی در مشهد امروز در مجموعه آموزشی و فرهنگی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین «سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری» نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه در این مراسم اظهار داشت: چهل و سومین سالگرد شهادت آیت‌الله هاشمی‌نژاد با شهادت سید حسن نصرالله همزمان شده هست، این ۲ شهید والامقام از مجاهدان زمان خویش در ایران و لبنان بودند.

وی افزود: شهید هاشمی‌نژاد پرورش‌یافته مکتب انقلاب اسلامی و تربیت شده آیت‌الله کوهستانی، حضرت امام خمینی(ره) و مرحوم آیت‌الله بروجردی بود و دروس عالیه خود را در حوزه علمیه قم خواند و از اتمام دوره تحصیل در حوزه به مشهد آمد و در شهر امام هشتم به‌عنوان یک معلم کار خود را آغاز کرد، فردی که در سه حوزه علمیه کوهستان، قم و خراسان پرورش یافت و در راه بیان حق و مبارزه با ظلم به شهادت رسید.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه ادامه داد: این شهید والامقام اهل قلم بود و نمونه بارز آثار وی کتاب «مناظره دکتر و پیر» هست که سال ۱۳۳۷ و در سن ۲۶ سالگی به رشته تحریر در آمد.

حجت‌‌الاسلام طباطبایی اشکذری تصریح کر: شهید سیدحسن نصرالله نیز مجاهد زمان خویش بود و با قدرت، مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستاد و همواره از امیدواری صحبت می‌کرد و وقتی که به دیدار او رفتم در مطالبی که مطرح کرد صحبت از ناامیدی نبود.

وی گفت: ما در فراق امام راحل و شهیدان سلیمانی، رئیسی و نصرالله و دیگر شهدای عزیز پیر شدیم، اما ناامید نیستیم و با اقتدار کامل به ادامه مبارزه قاطع خود با دشمنان می‌پردازیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل