رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان

رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان


«عصمت دهقانی» مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس لرستان اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس لرستان رونمایی می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه همه این کتاب‌ها به قلم نویسندگان لرستانی و توسط ناشران این استان به چاپ رسیده‌اند، افزود: محتوای این کتاب‌ها شامل، خاطرات رزمندگان، تاریخ شفاهی، فیلمنامه، نمایشنامه و کتب اسنادی و پژوهشی است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس سالجاری نیز از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد، گفت: لرستان سرشار از سوژه‌های ناب برای نگارش کتاب‌های فاخر حوزه ایثار و شهادت است که این امر همت متولیان فرهنگی استان را می‌طلبد که در چاپ و انتشار این کتب با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان همکاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: نویسندگان لرستانی در سال‌های اخیر در حوزه دفاع مقدس فعالیت قابل توجهی داشته اند و در گونه‌های مختلف ادبی آثاری را به چاپ رسانده اند که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

این نویسنده حوزه دفاع مقدس، گریزی به کارگاه‌های نویسندگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان زد و خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال نویسندگان و نوقلمان از کار گاه‌های توانمندسازی نویسندگان، در ماه‌های آتی کارگاه حضوری ویراستاری و فیلم نامه نویسی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید