رویداد رسانه‌ای «طنین» فرصتی برای شنیده شدن صدای بانوان است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا امروز در اولین رویداد رسانه‌ای طنین ویژه بانوان رسانه مازندران که در جوار یادمان شهدای گمنام فرهنگی و ماده دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد شهدا به ویژه ۲۸ شهید رسانه استان مازندران، هدف از رویداد را بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، تجدید میثاق با شهدای گمنام این مکان و انعکاس فعالیت‌های بانوان کارآفرین موفق استان مازندران در قالب رویداد ۲۴ ساعته عنوان کرد.

این مسئول اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور فعال و موثری دارند و برنامه‌های اینچنینی فرصتی برای شنیده شدن صدای این بانوان خواهد بود.

حق شناس با بیان اینکه بانوان با توان و اراده در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند و برای پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کنند، گفت: امیدواریم این برنامه در رشد و اعتلای بانوی ایرانی موثر باشد.

 این مسئول با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» اذعان داشت: این جشنواره به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود و بانوان رسانه فرصت دارند تا ظهر جمعه ۲۰ مهر آثار تولیدی خود را به به نشانی harimeresalat.com ارسال کنند.

حق شناس با اشاره به درخشش بانوان رسانه استان مازندران در جشنواره‌های مختلف به ویژه جشنواره حریم رسالت گفت: سال گذشته از استان مازندران در این جشنواره دو برگزیده داشت و امید می‌رود در سومین جشنواره نیز شاهد افتخارآفرینی این بانوان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید