زمان و ساعت مسابقات یزدانی در زاگرب اعلام شد

زمان و ساعت مسابقات یزدانی در زاگرب اعلام شد



زمان و ساعت رقابت‌های نمایندگاه اعزامی ایران به مسابقات کشتی رنگینگ‌دار زاگرب اعلام شد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، رقابت‌های کشتی رنکینگ کرواسی در رشته آزاد روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه در شهر زاگرب برگزار می شود. براساس برنامه این پیکارها ژنرال هشت ستاره کشتی ایران روز چهارشنبه در نخستین مسابقه به روی تشک خواهد رفت. در این روز همچنین رضا اطری در وزن ۶۱ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقه خواهند داشت

حسن یزدانی، ابوبکر اباکاروف از آذربایجان، زاهد والنسیا و مارک هال از آمریکا مهمترین مدعیان وزن ۸۶ کیلوگرم هستند. رضا اطری نیز برای رسیدن به مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم رقابت سختی با راوی کمار هندی و ست کراس آمریکایی دارد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز یونس امامی، تیموراز سالکازانف از اسلواکی و سه آزادکار آمریکایی مدعی این وزن به شمار می‌روند.

در روز پنج‌شنبه نیز امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ۹۷ امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت. در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در کنار زارع، گنو پترواشویلی گرجستانی و هایدن فیلمرت آمریکایی شناخته شده‌ترین چهره ها هستند.

امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به سد سخت جی‌دن کاکس و کایل اسنایدر ۲ قهرمان کشتی آزاد ایران خورده و علی سوادکوهی نیز باید با مارستلر آمریکایی برای کسب مدال طلا رقابت کند. در وزن ۷۹ کیلوگرم تنها ۹ شرکت کننده حضور دارد.

دیدارهای مرحله مقدماتی این اوزان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. رقابت‌های مرحله نیمه نهایی و فینال این اوزان نیز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه همان روز برگزار می‌شود.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید