نماد سایت مجاهدت

زینی‌وند: همگرایی را با حضور احزاب مختلف تقویت کنیم

زینی‌وند: همگرایی را با حضور احزاب مختلف تقویت کنیم


به گزارش مجاهدت از گروه سیاسی دفاع‌پرس، «علی زینی‌وند» معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اولین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، اظهار داشت: اولین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در دولت چهاردهم برگزار شد و نمایندگان مجلس نیز برای شرکت در این جلسات انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: دو نفر از نمایندگان مجلس به کمیسیون معرفی شده‌اند و در این جلسه، بحث هم‌افزایی در حوزه وفاق ملی مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان مجلس، شورا‌ها و احزاب همگی بر اهمیت وفاق ملی و ضرورت مشارکت نهاد‌های مدنی نظیر احزاب در امور کشور تأکید داشتند.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال باید زمینه حضور مردم در امور کشور فراهم شود و احزاب می‌توانند در این مسیر بسیار تأثیرگذار باشند. بر اساس چارچوب‌های قانونی، هم‌افزایی و هم‌گرایی برای فعال‌سازی بیشتر فعالیت احزاب ضروری هست.

زینی‌وند افزود: همه حاضرین در این جلسه بر حمایت از احزاب از جبهه مقاومت تأکید داشتند و اعلام کردند که توانمندی‌های ایران که در اوج خود قرار دارد، باید از آن حمایت کنند. همچنین سیاست‌های اصولی نظام و امنیت کشور مورد تأکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور احزاب مختلف باید بتوانیم هم‌نظری و هم‌گرایی را تقویت کنیم، گفت: به دلیل تغییر دولت و وقفه در جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، مقرر شد جلسات فوق‌العاده‌ای برگزار شود تا رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/341

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل