سخن امام به جوانان انقلاب اسلامی


به گزارش مجاهدت از خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حسن رحیم‌پور ازغدی» استاد دانشگاه و عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در همایش امام خمینی (ره) حقیقت ماندگار، که شامگاه شنبه ۱۳ خرداد در حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: سخنی که امام (ره) در انقلاب اسلامی با بشریت در میان گذاشت یک سخن نو بود و کهنه نبود؛ شخصیت ایشان کاریزما داشت و تاثیر می‌گذاشت.

وی به با بیان اینکه برخی می‌گویند امام (ره) اسلام سیاسی را برگزید و این نوع نگاه اشتباه است، گفت: اینکه بگوییم امام (ره) اسلام سیاسی را برگزید یعنی اسلام خودش سیاسی نیست. ما اسلام سیاسی، اسلام عرب‌و‌عجم نداریم؛ همگی این تقسیم‌بندی‌ها تحریف اسلام است چراکه در اسلام سیاست، احکام بین‌الملل، خانواده و … وجود دارد و کسانی که غیر از این می‌گویند بدعت‌گذار بوده و منحرف‌اند که امام (ره) با آن‌ها مختلف است.

رحیم‌پور ازغدی تصریح کرد: امام می‌فرمایند هدف از تعلیم و تربیت مردم‌اند؛ در ۱۰۰ سال گذشته این مردم طلسم بوده‌اند و اگر این طلسم را بشکنیم موفق می‌شویم. امام خمینی (ره) در منشور روحانیت آورده است که هرچه فریب می‌خوریم از ناحیه آخوند‌هایی است که گول بازی غرب را می‌خورند. 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید