نماد سایت مجاهدت

سرداران و رزمندگان بوشهری حماسه‌هایی بی‌بدیل در دوران دفاع مقدس خلق کردند


دفاع مقدس خلق کردند” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/6/2583487_893.jpg” alt=”سرداران و رزمندگان بوشهری حماسه‌های بی‌بدیل در دوران دفاع مقدس خلق کردند” width=”306″ height=”184″ align=”left”>سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهردر گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر با اشاره به اینکه رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس در سه جبهه زمینی، دریایی و هوایی شرکت داشتند اظهار داشت: سرداران و رزمندگان بوشهری حماسههایی بیبدیل در دوران دفاع مقدس خلق و ثبت کردند.

 وی با اشاره به اینکه رزمندگان استان بوشهر در جبهه و عملیاتهای دریایی هیمنه آمریکا در خلیجفارس را شکستند گفت: رزمندگان بسیجی، سپاه پاسداران، نیروی دریایی، هوایی، ارتش قهرمان و پدافند نقش مهم و اثرگذاری در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به برنامهریزی در هفته دفاع مقدس، شعار امسال این هفته را «ما در فتح قله هستیم» نام برد و اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از جمله برنامهها هست.

سرهنگ غریبی با بیان اینکه زنان در ۸ سال جنگ تحمیلی و پس از آن در بخشهای فرهنگی و هنری در توریج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهم داشتند اضافه کرد: جهادگران بانوان نقش آفرینی خود را به اثبات رساندهاند و در این حوزه همایش تجلیل از زنان پیشکسوت و همسران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 وی رژه نیروهای مسلح استان بوشهر را از دیگر برنامه هفته دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: امسال برنامه رژه نیروهای مسلح استان بوشهر با شکوه خاصی توسط ارتش برگزار میشود.

 مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر برپایی نمایشگاه ۸ سال دفاع مقدس را از دیگر طرحها عنوان و تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس نزدیک به۲۵۰۰ برنامه در استان بوشهر تدوین شده هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل