نماد سایت مجاهدت

سردار رادان: اتحاد مرزبانان و مرزنشینان سدی در برابر توطئه‌های دشمن است

سردار رادان: اتحاد مرزبانان و مرزنشینان، سدی در برابر توطئه‌های دشمن هست


به گزارش مجاهدت از گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در همایش مرزبانان و مرزنشینان اقوام مرزنشین در تهران اظهار داشت: تمام تجربه من و مرزبانان این هست که اگر همراهی مرزنشینان با مرزبانان نباشد، مأموریت به درستی و خوبی اجرا نمی‌شود.

سردار رادان ادامه داد: مرزبان باید باشد، ولی اگر در دلش همراهی مرزنشینان نباشد، مرزبان تنهاست. این دو در کنار هم و برای هم، برای حفظ مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و وقتی کنار هم هستند، خدمت، «خدمت مقدس» می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: مرزنشینان کردستان را هرگز فراموش نخواهیم کرد که از یک طایفه، نزدیک به ۲۶ نفر در راه نظام شهید دادند؛ همچنین آذربایجان غیور که دشمن و ضدانقلاب را تا آن سوی مرز تعقیب کردند، فراموش نخواهد شد.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد که دشمن چه در آن سوی مرز و چه در داخل کشور، توطئه‌هایی می‌کند و زمانی می‌تواند موفق شود که اختلاف و چنددستگی را بین ما رواج دهد. این اختلاف فقط از نظر مذهبی (شیعه و سنی) نیست؛ بلکه می‌توانند بین قومیت‌ها مانند کرد و لر، لر و فارس، و دیگر قومیت‌ها فاصله ایجاد کنند.

سردار رادان با بیان اینکه راه ناامید کردن دشمن، اتحاد و همراهی هست، اظهار داشت: آن‌قدری که برای رفاقت بهانه داریم، برای لجاجت بهانه نداریم.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ترکمن، ترک، کرد، بلوچ، فارس و دیگر قومیت‌ها همه در کنار هم و برای هم هستند. آنچه دشمن را مأیوس می‌کند، همراهی و در کنار هم بودن در یک سنگر هست.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل