سردار طهرانی‌مقدم: مراکز حساس رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های ایران است

سردار طهرانی‌مقدم: مراکز حساس رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های ایران هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، سردار «محمد طهرانی‌مقدم» دبیرکل اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در نشست خبری اجلاسیه کمک به قضیه فلسطین که صبح امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: بیست سال قبل سردار شهید طهرانی‌مقدم شهر موشکی را در جنوب لبنان طراحی کرد. موشک‌هایی طراحی شد که با سوخت جامد بود. در حال حاضر بیش از صدها موشک وجود دارد که به سمت اهداف اسرائیل غاصب نشانه گیری شده هست.

سردار طهرانی‌مقدم افزود: تمامی مراکز حساس رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های ایران قرار دارد و هنوز یک موشک هم به این مراکز شلیک نشده هست.

مدیرعامل موسسه مجاهدان غربت ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و عملیات وعده صادق عملیاتی بود که همینه اسرائیل را شکست.

وی با اشاره به آمادگی محور مقاومت برای عملیات «وعده صادق ۳» خاطرنشان کرد: تمامی محور مقاومت برای طوفان سوم آماده هستند و وقتی آغاز شود دیگر اثری از «اسرائیل» باقی نخواهد ماند.

سردار طهرانی‌مقدم بیان داشت: در اجلاسیه نهم از شهدایی، چون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسن طهرانی‌مقدم، سید محمد حجازی و دیگر فرماندهان مقاومت تقدیر و تجلیل خواهد شد.

مدیرعامل موسسه مجاهدان غربت با بیان اینکه در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت از خانم مصطفوی تجلیل و تکریم خواهد شد، تصریح کرد: افتتاحیه اجلاسیه نهم ۱۸ خرداد در دمشق پایتخت سوریه با حضور شخصیت‌های سیاسی و علمی از کشور‌های منطقه برگزار شد. ضمن اینکه ویژه برنامه گرامیداشت چهلم شهدای خدمت در دهلی و لکهنو (هند) در تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار شد.

سردار طهرانی‌مقدم افزود: ویژه برنامه تکریم و پاسداشت شهید امیرعبداللهیان در ۱۳ شهریور همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) در دامغان برگزار شد.

مدیرعامل موسسه مجاهدان در غربت ادامه داد: اختتامیه اجلاسیه نهم ویژه پاسداشت شهدای راه قدس شهیدان سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و همچنین پاسداشت و تکریم خانم مصطفوی در ۲۶ مهرماه در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

در حال تکمیل…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید