سردار قاآنی: جبهه مقاومت از یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده است

سردار قاآنی: جبهه مقاومت از یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده است


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «اسماعیل قاآنی» شامگاه جمعه در چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در مشهد اظهار داشت: امشب در آستانه سالروز شهادت امام صادق علیه السلام، در شهر امام رضا علیه‌السلام و به مناسبت بزرگداشت شهدای عالی مقام جبهه مقاومت و فاطمیون ارزشمند و فرمانده جلودار آنان، «ابوحامد» گردهم جمع شدیم تا تقریظی مقام معظم رهبری برای ارزش گذاری به مردم افغانستان و شهدای آنان به صورت عام و خاصه شهدای فاطمیون و علی الخصوص برجسته شدن این چهره با اخلاص فداکار قهرمان ابوحامد را رونمایی کنیم. 
 
سردار قاآنی با اشاره به رشادت‌های «ابوحامد» به عنوان یک شهید شاخص در این سرزمین قهرمان پرور که در طول سال‌های متمادی در نبرد‌های مختلف حضور داشته است، گفت: مردم مظلوم افغانستان اگرچه همیشه مورد تعرض بوده‌اند، ولی در همه جا مدافع اسلام بودند.
 
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: جبهه مقاومت امروز از یک هسته و یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده که مبادی و نقاط مختلف مقاومت را در سرتاسر دنیا به هم متصل کرده است.
 
وی افزود: در این جبهه انسان‌های فداکار، باصفا، ارزشمند و باعزتی که در خیلی از چیز‌ها نقاط اشتراک دارند، اما نقطه اشتراک اساسی آنان دفاع از اسلام و عزت اسلامی مسلمانان هست، در کنار یکدیگر هم از خود دفاع می‌کنند و هم از دیگران.
 
سردار قاآنی بیان کرد: ارزش کاری که فاطمیون قهرمان انجام دادند به نسبت بسیاری دیگر برجستگی‌هایی دارد، بر اساس آیه مبارکه‌ای که تعریف می‌کند جایگاه مهاجران و مجاهدان را، شهدای فاطمیون هم مهاجر هستند به طور مضاعف و هم مجاهد هستند به طور مضاعف.
 
وی یادآور شد: شهدای فاطمیون ویژگی برجسته‌ای دارند؛ کسی مثل «ابوحامد»، این دلیرمرد جوانی که در صجنه افغانستان از اسلام دفاع کرده، ورزیده شده و آن زمانی که احساس می‌شود در یک نقطه دیگر جغرافیایی آنجا هم نیاز به این است که از مردم مسلمانی که مورد تعرض قرار گرفته اند، دفاع کند، خودش بلند می‌شود و حضور پیدا می‌کند.
 
خبر در حال تکمیل است…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید