سردار وحیدی: جریان مقاومت به برکت خون شهدا قوی‌تر و گسترده‌تر است

سردار وحیدی: جریان مقاومت به برکت خون شهدا قوی‌تر و گسترده‌تر است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی» فرمانده اسبق نیروی قدس پایداران در آیین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: علیرغم اینکه رژیم صهیونیستی بعد از یک سال هنوز نتوانسته به اهداف خود در غزه دست پیدا کند در لبنان در جنگ رو در رو با حزب‌الله نیز ضربات سختی به این رژیم وارد شده هست.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان پرده از تمدن ضد انسانی و ضد بشری غرب برانداخت و این رژیم را رسوا کرد و امروز جبهه مقاومت در مقابل نظام سلطه ایستاده و پرده از رخ این شیاطین کنار زده هست.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران بیان داشت: امروز آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و با ارائه انواع تسلیحات و اطلاعات به این رژیم غاصب، چهره واقعی خود را نمایان کرده‌اند.

سردار وحیدی تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا، مقاومت بیدارتر، قوی‌تر و گسترده‌تر در همه جا کار خود را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: این جبهه فقط به لبنان، سوریه، عراق و فلسطین محدود نمی‌شود بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کس در این جهان از حق مردم فلسطین دفاع و علیه ظلم مبارزه کند، جزو جبهه مقاومت هست.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ ابراز داشت: موشک‌هایی که شلیک شد، بخش کوچکی از قدرت جمهوری اسلامی بود و شاهد بودیم که چگونه گنبد آهنین آن‌ها فرو پاشید و متحیر و سراسیمه شدند.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با حمله به یک منطقه مسکونی ساختمان‌های زیادی را تخریب کردند تا دبیرکل حزب الله لبنان را به شهادت برسانند، حزب الله هم می‌تواند نقاط مسکونی را مورد حمله قرار دهد تا به هدف خود برسد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید