سردار کارگر انتصاب امیر «قادر رحیم‌زاده» را تبریک گفت

سردار کارگر انتصاب امیر «قادر رحیم‌زاده» را تبریک گفت


سردار کارگر انتصاب امیر «قادر رحیم‌زاده» را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» را به‌سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده

فرمانده محترم قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون شک تعهد، تخصص و تجارب ارزنده آن امیر سرافراز اسلام در دفاع از مرز‌های هوایی کشورمان در سال‌های حماسه و ایثار، مایه خیر و برکت و نویدبخش تجلی «ما مقتدریم» در دفاع نفوذناپذیر از آسمان میهن اسلامی و تقویت شبکه یکپارچه و به‌روز فرماندهی و کنترل پدافند هوایی خواهد بود.

ان‌شا‌الله با عنایت حق تعالی، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت منویات و رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر پرتلالو و درخشان مجاهدان فی سبیل الله در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و تلاش در راستای عزت، استقلال و پیشرفت ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 141



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید