سرلشکر موسوی: بدون بهره‌مندی از «مدیریت جهادی» پیشرفت و رفع مشکلات حاصل نخواهد شد


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اعطای درجات امیری به تعدادی از افسران ارشد نیرو‌های تابعه آجا که عصر دیروز (سه‌شنبه) در محل تالار میثاق ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد، با اشاره به مؤلفه‌های ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری، اظهار داشت: این پنج مولفه ارزشمند، ستون‌های ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران هستند که آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش باید همواره در حفظ و ارتقای آن‌ها تلاش نمایند.

امیر موسوی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت انضباط و مقررات نظامی در ارتش، گفت: ما ارتشی‌ها به انضباط شناخته شده‌ایم و اگر رعایت نکنیم یکی از ارکان خود را از دست داده‌ایم. در حوزه آموزش، رعایت حیطه‌بندی و حفاظت گفتار و نگهداری از تجهیزات و نیروی انسانی نیز لازم است دامنه تلاش‌ها و مراقبت‌ها افزایش یابد.

فرمانده کل ارتش افزود: سربازان و نیرو‌های وظیفه امانت‌هایی هستند که خانواده‌ها به ما سپرده‌اند و زمانی که وارد ارتش می‌شوند ما وظیفه داریم از این امانت‌ها به خوبی محافظت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امکانات سازمانی حکم «اکل میته» را دارد؛ بر مولفه مهم نگهداری مناسب از تجهیزات و امکانات تاکید کرد و افزود: نگهداری از بیت‌المال مسئولیتی سنگین و کار سختی است که همه ما باید با دقت رعایت کنیم.

سرلشکر موسوی در ادامه تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود این مولفه‌ها، اگر در بین سازمان‌ها و نهاد‌ها در کشور ممتاز باشد، کار مهمی نکرده، بلکه اگر الگو شد وظیفه خود را به درستی انجام داده است.

فرمانده کل ارتش در ادامه ضمن تبریک ارتقای درجه سرتیپ دومی به افسران ارشد حاضر در مراسم، گفت: هر چقدر درجه و مسئولیت افراد بالاتر می‌رود، محدودیت‌ها، رعایت باید‌ها و نباید‌ها و انتظارات از این عزیزان نیز بیشتر می‌شود، لذا این محدودیت‌ها را هم مراقبت کنید و هم آن‌ها را یک موهبت بدانید.

در این مراسم امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ رحیم‌زاده، فرمانده قرارگاه مشترک خاتم‌الانبیاء (ص) آجا، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی آجا، امیر دریادار کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش، امیر سرتیپ سپهری‌راد، معاون بازرسی ارتش، امیر سرتیپ دوم صارمی، معاون آماد و پشتیبانی ارتش و امیر سرتیپ دوم تقی‎خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید