نماد سایت مجاهدت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران: رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از معاهدات بین‌المللی پایبند نیست

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران: رژیم جنایتکار صهیونیستی به هیچ کدام از معاهدات بین المللی پایبند نیست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «نادر توکلی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در تجمع بزرگ اساتید، پزشکان، کارکنان نظام سلامت و دانشجویان علوم پزشکی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان که ظهر امروز (چهارشنبه) در محل مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایران، کسانی که ناقض حقوق بشر هستند و به حریم حوزه درمان، بیمارستان‌ها دست اندازی می‌کنند، را محکوم می‌کند.

توکلی با تاکید بر محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و لبنان توسط جوامع اسلامی افزود: رژیم جنایتکار و متخاصم صهیونیستی به هیچ کدام از معاهدات بین المللی پایبند نیست و به دنبال ناامن کردن منطقه و تضعیف مقاومت هست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد: به حول قوه الهی تصمیمات خوب و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به موقع و هوشمندانه به طور مشخص اقتدار میهن اسلامی را به همه جهانیان ثابت کرده هست.

وی یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی متولی این تجمع بزرگ هست. بسیج جامعه پرشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز  همه جانبه در کنار شما عزیزان در جهت اقتدار ملی و حمایت از محور مقاومت  پیام رسان این موضوع هست که تمامیت جمهوری اسلامی ایران اسلامی به هیچ وجه نمی تواند خدشه دار شود. 

انتهای پیام/ 271

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل