سهمیه گازوئیل تخصیص یافته به کامیون‌های درون‌شهری کفاف ماهیانه آنها را نمی‌کند

سهمیه گازوئیل تخصیص یافته به کامیون‌های درون‌شهری کفاف ماهیانه آنها را نمی‌کند

سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ – ۱۲:۳۴ سهمیه گازوئیل تخصیص یافته به کامیون‌های درون‌شهری کفاف ماهیانه آنها را نمی‌کند

نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد: سهمیه گازوئیل تخصیص یافته به کامیون‌های درون‌شهری کفاف فعالیت ماهانه آنها را نمی‌کند نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت عنوان کرد: سهمیه اختصاص داده شده گازوئیل به کامیون‌های درون‌شهری کفاف فعالیت ماهانه آنها را نمی‌دهد ضروری است بررسی و نسبت به رفع نیاز واقعی آنان اقدام کنید.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر نفت به شرح زیر است.

همانگونه که مستحضرید ناوگان درون‌شهری مسئولیت حمل و نقل بار در شهرها و روستاها را به عهده دارند سهمیه تخصیصی ماهانه گازوئیل کفاف فعالیت آنها را نمی‌دهد و همین مسأله باعث رواج قاچاق می‌شود.

لذا نسبت به بررسی و برنامه‌ریزی برای تأمین نیاز واقعی آنان اقدام فرمایید.

وی همچنین در تذکری به محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش بر این نکته تأکید کرد: نسبت به اجرا وضعیت حقوق نیروهای خدماتی مدارس اقدام کنید این قشر با وجود زحمات فراوان حقوق ناچیزی را دریافت می‌کنند.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به محسن حاجی‌میرزایی به شرح زیر است.

جناب آقای وزیر، گذراندن زندگی در شرایط سخت کنونی با حقوق حداقلی شرایط را برای عزیزترین کارکنان آموزش و پرورش یعنی نیروهای خدماتی و مستخدمین مدارس سخت کرده است عزیزانی که با توجه به کمبود نیروی انسانی بعضاً‌ در دو مدرسه مسئولیت کارهای مربوط را بر عهده گرفته‌اند تا مشکلی در روند مدارس بروز نکند.

۱۴ ماه پیش در پاسخ به تذکر این جانب در همین خصوص وزیر محترم وقت نوشتند پیگیری خواهد شد و بخشی از مشکلات نامبردگان رفع خواهد شد اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است این در حالی است که مجلس شورای اسلامی با توجه به اصل ۷۵ قانون اساسی امکان قانون‌گذاری ندارد و لاجرم بایستی لایحه توسط جنابعالی تهیه و از طرف دولت به مجلس برای تصویب ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط اقامت 24 پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe بیمه البرز طاها گشت رسپینا هتل تارا سرمایه منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید