شاخه اول «جهاد تبیین» بیان موفقیت‌های نظام و انقلاب اسلامی است

شاخه اول جهاد تبیین، بیان، ترویج و نشر موفقیت‌ها و توفیقات نظام و انقلاب است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «میرزابیگی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج در جمع سربازان در حسینیه شهدای گمنام سپاه آوج اظهار داشت: شاخه اول جهاد تبیین، بیان، ترویج و نشر موفقیت‌ها و توفیقات نظام و انقلاب است که دارای جنبه کنشی و ایجابی است و شاخه دیگر دفع شبهات، تحریف‌ها، ابهامات و مقابله با کم ارزش جلوه دادن موفقیت‌ها و انحرافات است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر بحث جهاد تبیین گفت: نخستین توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، توصیه امید به آینده و نگاه خوش‌بینانه و امیدوار به آینده است که لازم است مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام میرزابیگی در ادامه بیان کرد: نیازمند تدوین یک برنامه جدی برای مقابله با آسیب های اجتماعی نظیر طلاق هستیم. امید است در این راستا تشکل‌ها، دستگاه‌های اجرایی، گروه‌ها، نهادهای مختلف تلاش کنند تا این معضل مهار شود؛ چرا که این مهم امری بین دستگاهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در پایان تصریح کرد: مسئله مهم جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهاد عظیم در حال حاضر مطرح شده و دارای ضرورت است و جوانان باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید