نماد سایت مجاهدت

شمار شهدای نوار غزه به ۴۲هزار و ۲۲۷ نفر رسید

شمار شهدای نوار غزه به ۴۲هزار و ۲۲۷ نفر رسید



شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ تاکنون، به ۴۲ هزار و ۲۲۷ شهید و ۹۸ هزار و۴۶۴ زخمی رسید.

به گزارش مجاهدت از مشرق، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۴ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۵۲ نفر شهید و ۱۲۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۲هزار و ۲۲۷ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۸ هزار و ۴۶۴ نفر رسید.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می دهد.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

منبع: ایرنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل