نماد سایت مجاهدت

شهادت شیخ صفی‌الدین عظمت راه مبارزه با رژیم صهیونیستی را بیشتر مشخص کرد

شهادت شیخ صفی‌الدین عظمت راه مبارزه با رژیم صهیونیستی را بیشتر مشخص کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نمازجمعه امروز در شهرکرد، با اشاره سالروز تصویب قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، اظهار کرد: رژیم ضعیف و منعطف پهلوی با تصویب قرارداد کاپیتولاسیون یکی از اشتباه‌های بزرگ و لکه‌های ننگ حیات خود را پذیرفت، معنی این قرار داد این بود که از آن تاریخ به بعد هر آمریکایی خطایی در کشور بکند، دادگاه‌های ایران حق مجازات آن را ندارند.

وی با بیان این‌که از استکبارستیزی امام خمینی (ره) به خود می‌بالیم، افزود: امام خمینی (ره) سخنرانی شجاعانه‌ای در رابطه با قرار داد کاپیتولاسیون انجام دادند و به صراحت این موضوع را مورد مذمت قرار دادند، که باعث شد ۹ روز بعد یعنی در ۱۳ آبان به ترکیه تبعید شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به منشور برادری امام خمینی (ره) تصریح کرد: این روز‌ها دولت مردان بر وفاق ملی تاکید می‌کنند، که لازم هست در این رابطه به این نکته توجه داشت که کسانی زیر پرچم جمهوری اسلامی هستند و تشکیلات این نظام را مقدس می‌دانند، باهم برادرند، هرچند یکسری تفاوت نظر‌های و انتقاد‌های نیز وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام فاطمی با بیان این‌که شهادت شیخ صفی‌الدین عظمت راه مبارزه با رژیم صهیونیستی را بیشتر مشخص کرد، ادامه داد: شهادت سید هاشم صفی‌الدین و سید حسن نصرالله داغی بزرگ برای عالم اسلام و واقعه‌ای سخت و جانگداز هست، این دو سید عالی‌قدر به نسل جوان درس پایمردی و شجاعت آموختند که تا قیام قیامت باقی می‌ماند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: این فاجعه بزرگی در حال رقم خوردن هست، نباید عادی شود، این یک جنایت بی‌نظیر و بی سابقه هست و بدون اتحاد و همکاری مسلمانان از بین نخواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: اگر رژیم صهیونیستی در جبهه فلسطین و لبنان غالب شود، قطعاً جبهه‌های جدیدتری را برای مسلمانان باز خواهد کرد، از اینکه ایران در کنار این دو ملت بزرگ قرار گرفته هست نترسید و این فرض واجبی که رهبر انقلاب اعلام کردند، عمل کنید.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به کمک‌های مالی بانوان به جبهه مقاومت، خاطرنشان کرد: جنایت رژیم صهیونیستی یک موضوع شخصی نیست بلکه اجحاف و ظلم در حق یک ملت هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل