شهید آیت‌الله مدنی تمام عمر در راه تعالی دین تلاش کرد

بدرود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در بیت شهید آیت‌الله «سید اسدالله مدنی» دومین شهید محراب، اظهار داشت: شهید آیت‌الله مدنی الگوی نیکی‌ها و اخلاق بود و هرکجا حضور پیدا می‌کرد، منشأ وحدت و همدلی می‌شد و اقشار مختلف مردم را به سوی همبستگی و خدمت‌رسانی سوق می‌داد.

وی افزود: این شهید والامقام در دوران نوجوانی به علوم دینی و قرآنی روی آورد و برای ارتقای دانش خود به حوزه علمیه نجف سفر کرد و در محضر امام خمینی (ره) تلمذ کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله مدنی تمام عمر با برکت خود در راه تعالی دین صرف کرد و همواره تحت غضب رژیم طاغوت بود. ایشان در همدان با تأسیس صندوق قرض‌الحسنه و دارالایتام‌ مهدیه، همواره در مسیر خدمت به جامعه گام برمی‌داشت.

وی ادامه داد: شهید مدنی حتی در دوران تبعید در ممسنی و نقاط جنوبی کشور، به رسالت خود برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه داد. در سال ۵۷، شهید مدنی منشأ خدمات بزرگی شد؛ وقتی ارتش طاغوت و تانک‌ها برای مقابله با انقلابیون به حرکت درآمدند، ایشان با همراهی مردم از وقوع این اتفاق جلوگیری کرد.

قاسمی فرزاد متذکر شد: پس از شهادت آیت‌الله قاضی، شهید مدنی به فرمان امام خمینی (ره) به تبریز عزیمت کرد و در آنجا به عنوان امام جمعه تبریز منشأ خدمات بزرگ بود اما مورد حقد و کینه منافقین کوردل قرار گرفت و در محراب عبادت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید