شهید رئیسی نشان داد ریاست در سایه تبعیت از ولایت عزت‌آفرین است

شهید رئیسی نشان داد ریاست در سایه تبعیت از ولایت عزت‌آفرین است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،️ «حشمت‌الله قنبری» از اساتید حوزه و دانشگاه امروز، ۱۰ خردادماه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان که در مصلی کرمان برگزار شد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی از چهره‌های شاخص، نامدار و محترم کشور و نظام بود که در حوزه‌های مختلف قضایی و اجرایی سابقه درخشانی از خود به جای گذاشت و با پوشیدن خلعت شهادت به حسن عاقبت دست یافت.

وی با بیان اینکه دوران ریاست جمهور جمهوری آیت‌الله رئیسی همزمان با رخدادهای مهمی بود که بازخوانی آنها محل درس و عبرت‌های فراوان است، افزود: مهمترین و عالی‌ترین دستاورد کمتر از سه سال مسئولیت ایشان در جایگاه رئیس‌جمهور این بود که عزت و احترام را به جایگاه ریاست جمهوری بازگرداند و اخلاق را حاکم کرد.

قنبری افزود: آیت‌الله رئیسی خدمتگذاری بی‌منت به مردم، تواضع و فروتنی آمیخته با شرافت را به میراث گذاشت و در بین هم‌کیشان خود معلم بی‌اخلاقی و بداخلاقی نشد. هیچ‌کس نتوانست با افتراهای ناروای گفتمانی آیت‌الله رئیسی را عصبانی کند و خستگی در برابر ایشان تسلیم بود.

وی با اشاره به اینکه گروهی با شعارهای مردم‌پسند آمدند، اما در برابر مردم قرار گرفتند، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی الگویی به جای گذاشت که مختص شئون ایشان بود. زمانی آمد که سوء رفتار، پشت کردن به آرمان‌های مردم و بی‌توجهی به مبانی انقلاب اعتقاد مردم را به جایگاه ریاست‌جمهوری کم کرده بود، اما شهید خدمت نشان داد ریاست در سایه ولایت دین و تبعیت از ولی ‌امر مسلمین ارتقادهنده و عزت‌آفرین است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی رفتارهای چندگانه را بیرون ریخت و یک نظام مدیریتی مبتنی بر اخلاق را پیاده کرد که باید تداوم یابد، اظهار کرد: شهید رئیسی به دیپلماسی آبرو داد و یک دیپلمات انقلابی(شهید امیرعبداللهیان) را روی کار آورد و جریان دیپلماسی کشور هویت قاسم سلیمانی پیدا کرد.

وی با اشاره به دفاع آیت‌الله رئیسی از قرآن و حاج قاسم در سازمان ملل گفت: میدان و دیپلماسی در سایه ولایت اسباب عزت می‌شود و او عزت و آبرو را به نظام بازگرداند. او ساده‌زیستی و در بین مردم بودن را به ما آموخت و در مکتب ۱۴ (چهارده معصوم) تربیت شد که در نهایت به شهادت رسید.

این استاد حوزه تصریح کرد: دولت آیت‌الله رئیسی یک دولت غیرقابل انکار است. سه سال دولت او باید احصا شود. برکات کارهای او در آینده نزدیک نمود می‌یابد. شهید رئیسی معلم دولت‌داری برای آینده ایران شد و حرکت مردم در تشییع ایشان میثاق با اسلام است.

وی با بیان اینکه خون شهدای خدمت جنس عقب‌‌ماندگی دولت‌های قبل را تطهیر کرد و مسئولان بعدی باید این راه را ادامه دهند، افزود: دنیا فکر می‌کرد بعد از این اتفاق کشور دچار آسیب می‌شود، اما هیچ وقت این امر رقم نمی‌خورد. مردم در اوج عزت و شکوهمندی خادم‌الرضا را در حوزه مهر امام رضا(ع) قرار دادند و از امروز نگاه به فرداست.

قنبری در پایان با بیان اینکه مردم نشان دادند دولتی می‌خواهند که مطابق آرمان ولایت حرکت کند و اگر کسی چنین ویژگی‌هایی ندارند به میدان نیاید، اظهار کرد: در انتخابات راه روشن و مردم آماده حماسه هستند لازم نیست کسی تشتت ایجاد کند و باید مراقب باشند جبهه انقلاب فرد اصلح را براساس شاخص‌ها انتخاب کنند. آینده متعلق به اسلام و مسلمین است و در آینده نزدیک شاهد پاک شدن چهره اسرائیل و نظام سلطه از جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید