شهید «همدانی» حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد

شهید «همدانی» حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، امروز (پنج‌شنبه) ضمن حضور در گلزار شهدا، و زیارت مزار شهید حاج حسین همدانی، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین همدانی، نه تنها برای ما اسطوره و قهرمان ملی بوده‌اند؛ بلکه برای تمام مسلمانان جهان و کسانی که در بند ظلم داعشیان بوده و توسط این دو سردار عزیز جات یافتند نیز یک قهرمان هستند.

وی افزود: حاج حسین همدانی، جز افتخارات ما است که فرمانده ما بوده‌اند و بیش از ۴۰سال، چه پیش‌از انقلاب و چه پس‌از آن، در راه خدا مجاهدت کردند.

 قاسمی فرزاد با بیان اینکه شهید «همدانی» حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، ابراز داشت: همه مردم به ویژه همدانی‌ها سردار همدانی را به خوبی و شایستگی می‌شناسند که در ایام قبل از انقلاب این سردار بزرگوار چه نقش موثری را ایفا کردند.

وی عنوان کرد: در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی میز، سردار همدانی جزو اولین کسانی بودند که رفتند و راه صدامیان کافر را سد کردند و بعداز دوران جنگ، در زمان بازسازی مناطق جنگی و همچنین در همه دوران‌ها به ویژه‌ دوران فتنه سال ۸۸، توانست نقش مهمی در جمع‌کردن آن داشته باشد.

استاندار همدان بابیان اینکه به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، اجر و پاداش سردار همدانی، درجه رفیع شهادت بود، افزود: باید این شهدا را گرامی داشته و راه و رسم‌آن‌ها را به نیکی در پیش بگیریم.

وی تصریح کرد: خداوند هرکس را که مقرب باشد، همچون اولیا و انبیا الهی جام بلا و سختی بیشتری به او خواهد داد، شهید حاج حسین همدانی نیز در در زمره‌ی این اولیا و بزرگوار بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید