شکست سیاست ترور رژیم صهیونیستی

شکست سیاست ترور رژیم صهیونیستی


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: با نگاهی به آمار و اطلاعات موجود پیرامون دهه‌ها نبرد میان گروه‌های مقاومت در منطقه با دشمن صهیونیستی درمی‌یابیم که در طول ۷۶ سال گذشته رژیم صهیونی بیش از ۳۵۰ نفر از رهبران و فرماندهان مقاومت را به شهادت رسانده هست؛ اما علی‌رغم ترور فرماندهان مقاومت، این جریان زنده و پویا در میدان نبرد با دشمن حضور داشته و روز به روز بر توان و انگیزه مبارزاتی آن افزوده می‌شود.

موضوع مهمی که رژیم صهیونیستی و متحدان این رژیم از آن غافل هستند و یا اینکه آن را باور ندارند، این هست که محور مقاومت متکی به شخص نیست و به درستی این گزاره «اذا غاب سید قام سید آخر» در مورد رهبر این محور صدق می‌کند. شاهد این نظریه حرکت رو به جلوی این جریان و حتی قدرتمندتر شدن آن بعد از شهادت رهبران و فرماندهانش هست.

گروه‌های مقاومت منطقه به دلیل ساختار و نوع فعالیت آنها همواره در حال رشد و پیشرفت بوده و با خلاقیت و نوآوری کارشناسان و نخبگان خود به سلاح‌ها و تجهیزات جدیدتر و قدرتمندتری دست پیدا می‌کنند؛ امری که موجب شده تا نحوه عملکرد و فعالیت گروه‌های مقاومت به دلیل برخورداری از نیرو‌های نخبه، زبده و ورزیده هیچ‌گاه و در هیچ زمانی متکی به هیچ شخصی نباشد و بعد از شهادت هر رهبر یا فرماندهی، به سرعت فردی دیگری سکان هدایت و رهبری آنها را در دست بگیرد.

با توجه به تمامی مسائل و موضوعات گفته شده باید بگوییم که گروه‌های مقاومت منطقه با یک روند رشد و گسترش قدرت و توان مبارزه‌ای همراه هستند که هیچ کسی را یارای مقابله با آنها نیست و از همین روی هست که مشاهده می‌کنیم بعد از شهادت تنی چند از رهبران و فرماندهان گروه‌های مقاومت توسط دشمن صهیونیستی هیچ خللی در فعالیت‌ها و مبارزات آنها پدید نیامده هست.

در حقیقت باید گفت سیاست ترور و حذف رهبران و فرماندهان گروه‌های مقاومت که بیش از ۷۶ سال هست که توسط جوخه‌های ترور رژیم صهیونیستی دنبال و اجرا می‌شود سیاستی شکست خود و کاملا ناموفق هست. شاهد این مدعی هم افزایش کیفیت و کمیت حملات و عملیات‌های حزب‌الله لبنان و جنبش حماس علیه رژیم صهیونیستی آن هم پس از شهادت رهبران و فرماندهان بزرگ و شاخص آنها هست.

بر همین اساس، در حال حاضر باید گفت که ارتش اشغالگر و کودک‌کش رژیم صهیونیستی خود را با چند جبهه نبرد روبرو می‌بیند که حتی نمی‌تواند از عهده اداره یک جبهه آن بربیاید؛ لذا درگیری آن در چندین جبهه خسارات و تلفات قابل توجهی را تا امروز نصیب آنها کرده هست که از آستانه تحمل سران و مقامات تل‌آویو خارج هست.

اما در آن سوی میدان شاهد هستیم که روز به روز بر وحدت و انسجام گروه‌های مقاومت افزوده می‌شود و عملیات‌ها و حملات آنها بیش از پیش با هماهنگی بیشتری برنامه‌ریزی، طراحی و اجرا می‌شود و همین امر نیز موجب شده تا تلفات و خسارات وارده به ارتش رژیم صهیونیستی با افزایش قابل توجه و معناداری همراه باشد.

در پایان باید گفت ماحصل این تغییرات و تحولات را می‌توان در هدف قرار دادن یک کشتی که در دریای عرب به مقصد سرزمین‌های فلسطین اشغالی در حرکت بود توسط ارتش یمن و حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به ساختمان محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک روز مشاهده کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید