نماد سایت مجاهدت

صهیونیست‌ها، افکار عمومی ایران و "دست روی ماشه"

صهیونیست‌ها، افکار عمومی ایران و "دست روی ماشه"



به گزارش مجاهدت از مشرق، کانال تلگرامی میلیتاری نوشت:

پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های رژیم کودک‌کش، از همان لحظات اولیه مواضع صهیونیست‌ها متکثر و متنوع بود، گاهی می‌گفتند آماده پاسخ شدیم و جنگنده‌ها روی باند هستند و گاهی هم می‌گفتند بعدا پاسخ می‌دهیم.

در آن ساعات، طبیعی بود که صهیونیست‌ها دچار یک غافلگیری بزرگ شده باشند و ندانند که چه بگویند اما حالا با گذشت چند روز و شکست بزرگ پدافند هوایی رژیم در دفاع موفق در برابر بالستیک‌های ایرانی، صهیونیست‌ها تلاش دارند با افکار عمومی ایران بازی کنند تا شاید بتوانند آرامش و وحدت مردم ایران را برهم بزنند.

در آخرین مورد، ساعتی پیش ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم کوک‌کش گفته که، “اسرائیل احتمالا «تاسیسات نفتی» ایران را هدف حمله هوایی گسترده و «تاسیسات مرتبط با برنامه هسته‌ای» را هم مورد حمله نمادین قرار خواهد داد.”

علی‌رغم انتشار موارد متعدد از این اظهارنظرها، مردم ایران کاملا بی‌توجه به این موضوعات هستند و صرفا از اقدام مناسب و قاطع نیروهای مسلح کشورمان خوشحال هستند.

مزید بر علت هم، نماز جمعه نصر است که امروز با حضور صدها هزار نمازگذار جمعه پشت سر مقام معظم رهبری، نشان داد که مردم ایران نسبت به تهدیدات صهیونیست‌ها، کاملا بی‌توجه هستند.

از سوی دیگر، نیروهای مسلح کشورمان “دست روی ماشه” آماده انجام موج گسترده‌تر و بزرگتری از حملات موشکی به زیرساخت‌های انرژی و اقتصادی صهیونیست‌ها هستند و قطعا در صورت اقدام رژیم در اجرای حمله به زیرساخت‌های کشور، این حمله بسرعت انجام خواهد شد

البته ناگفته نماند که پدافند هوایی کشورمان هم با انواع و اقسام سامانه‌های پدافندی بومی و غیربومی در آمادگی کامل به سر می برد و حتما مقابله به هرگونه تهاجمی، با قوت و قدرت صورت خواهد گرفت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل