نماد سایت مجاهدت

طوفان الاقصی داعیه نیل تا فرات را نقش برآب کرد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین حسینی کارنامی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تاکید و توصیه به تقوای الهی به مسائل روز کشور اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مسائلی که وظیفه داریم در تریبون نمازجمعه مطرح کنیم، مطالبات مردم و عمومی هست.

وی ساماندهی استخدام کارکنان دولت را یکی از قوانینی اعلام کرد که چندوقتی معطل شده هست و افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیرو‌های شرکتی، کار معین و… در حال کار در دستگاه‌های اجرایی هستند که با کمترین حقوق و مزایا کار می‌کنند.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: اگر می‌خواهیم عدالت را برقرار کنیم باید توجه یکسان به کارکنان داشته باشیم و از مجمع تشخیص مصلحت نظام تقاضا داریم تکلیف ساماندهی استخدام کارکنان دولت را روشن کند.

این مسئول به سالگرد عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و اذعان داشت: این عملیات به عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم منحوس صهیونیستی پایان داد.

امام جمعه موقت ساری با عنوان اینکه عملیات طوفان الاقصی در هفته اول سبب مجروح و کشته شدن شمار زیادی از نیرو‌های صهیونیستی شد، بیان کرد: این عملیات به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ۷۰ سال رژیم غاصب صهیونیستی را به عقب رانده هست.

این مسئول ادامه داد: طوفان الاقصی داعیه نیل تا فرات را نقش برآب کرد و سبب خروج ۱۲۰ هزار نفر از شهرک نشینان صهیونیستی شده هست.

وی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله از وی به عنوان علامه دوران یاد کرد و گفت: وی با مردم بود و در میان مردم به ملاقات خداوند رفت و داغدار شهادت وی هستیم.

امام جمعه موقت ساری به خطبه راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر اشاره و اضافه کرد: پیوستگی و اتحاد مسلمانان از جمله تأکیدات رهبری بود و اگر متحد شوند قطعاً دشمنان کاری نمی‌توانند انجام دهند.

امام جمعه موقت ساری با تأیید و تاکید کار سپاه پاسداران در انجام عملیات صادق ۲ اذعان داشت: این عملیات شکست ناپذیری اسرائیل را بار دیگر نقش برآب کرد و گنبد آهنین را به آبکش پلاستیکی تبدیل کرد و اگر بخواهند به منافع ما نگاه چپ داشته باشند وعده‌های صادق تکرار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی تصریح کرد: احکام اسلام نیز تکلیف را روشن کرده که لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها حق دارند از خانه و کاشانه خود دفاع کنند و مسلمانان دیگر نیز باید از آنان حمایت کنند، زیرا تحت ظلم و ستم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل