عبداالسلام: غزه و لبنان را تنها نخواهیم گذاشت

عبداالسلام: غزه و لبنان را تنها نخواهیم گذاشت


به گزارش مجاهدت از­ گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد عبداالسلام» سخنگوی انصار الله یمن در واکنش به حملات امروز (یکشنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به یمن با حمایت آمریکا، محکوم و مردود هست و این تجاوزگری نمی‌تواند اراده مردم یمن را تحت تأثیر قرار دهد.

وی گفت: حملات رژیم صهیونیستی تاکیدی بر نقش اصولی یمن در قبال فلسطین و غزه هست و ملت یمن تاکید دارد که غزه و لبنان را تنها نخواهد گذاشت.

عبدالسلام خاطرنشان کرد: تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به تأسیسات غیرنظامی در الحدیده، تلاشی از جانب این رژیم با هدف شکستن اراده و تصمیم یمن برای یاری غزه هست.

وی افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا (به یمن) نمی‌تواند بر اراده ملت یمن تأثیر بگذارد؛ اراده این ملت قدرتمندتر از زورگویی اسرائیل و آمریکا علیه ملت‌های منطقه هست.

عبدالسلام تصریح کرد که حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه یمن، نقش اصولی این کشور در قبال فلسطین و غزه را تقویت می‌کند.

سخنگوی جنبش انصارالله همچنین گفت: ملت یمن در تظاهرات‌های میلیونی هفتگی تأکید می‌کند که هرگز دست از حمایت از غزه و لبنان برنخواهند داشت.

رسانه‌های یمنی عصر امروز از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر ساحلی الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند.

در این حمله مخازن نفت و نیروگاه برق الحدیده و نیز فرودگاه بین‌المللی آن هدف قرار گرفت.

منابع عربی از شهادت ۴ نفر و زخمی شدن ۳۳ شهروند یمنی تا این لحظه براثر شدیدترین بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف بندر الحدیده یمن خبر دادند.

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید