نماد سایت مجاهدت

عضو ارشد حماس: رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد

عضو ارشد حماس: رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد حماس  در گفت‎وگو با شبکه الاقصی گفت: با وجود شرایط سخت در طولانی‌ترین نبرد تاریخ رژیم صهیونیستی، همچنان مقاومت از قدرت بالایی برخوردار هست. جنایات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان فلسطینی بهترین دلیل بر آن هست که این رژیم در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده هست.

وی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد، اظهارداشت: دشمن با وجود گذشت یک سال، قادر به یکسره کردن نبرد با مقاومت نیست و این نشان از ضعف این رژیم دارد.

حمدان ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که اراده ملت‌ها قوی‌تر از اراده اشغالگران هست. دستاورد‌های مقاومت در طوفان الاقصی حاصل آمادگی‌ها و برنامه ریزی‌های قبلی بوده هست که سال‌ها به طول انجامید.

این رهبر حماس تصریح کرد: جنبش حماس، قبل از حملات تجاوزکارانه اشغالگران و پس از آن، همواره به دنبال تقویت مقاومت هست و زمینه مشارکت تمام گروه‌ها را فراهم کرد. ایده‌ها و برنامه‌های روشنی به منظور اداره امور مردم فلسطین و پایان دادن به رنج آنها وجود دارد که مورد توافق گروه‌های فلسطینی هست.

وی خاطرنشان کرد: اراده گروه‌های مقاومت برگرفته از استواری و اراده ملت فلسطین هست. مردان مقاومت در غزه با وجود امکانات محدود، سربازان دشمن را به هلاکت می‌رسانند و مقاومت لبنان نیز تاکنون ده‌ها کشته و صد‌ها زخمی در صفوف دشمن برجای گذاشت.

حمدان در پایان تاکید کرد که استواری و مقاومت ملت ما افسانه‌ای هست و این مساله ما را بر آن می‌دارد تا تمام تلاش خود را برای توقف حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به کار گیریم.

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل