عملیات دارلک غیرت و شهامت رزمندگان اسلام را به رخ جهانیان کشید

عملیات دارلک حماسه ای فراموش نشدنی در تاریخ دفاع مقدس آذربایجان غربی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت 18 خرداد سالروز گرامیداشت شهدای عملیات دارلک بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی آکنده از ایثار، فداکاری، از جان‌گذشتگی، حماسه آفرینی و پایمردی رزمندگان و مردم متدین، انقلابی و ولایتمداری است که در دفاع از کشور و پاسداری از انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکردند.

لذا عملیات دارلک نیز یکی از این ده‌ها حماسه و فداکاری رزمندگان و مردمان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است که با رمز «يا مهدی (عج)» در تاریخ 18خرداد 1360 براي پاکسازی منطقه شهر ویران واقع در حوزه استحفاظی شهرستان مهاباد، صورت گرفت و باعث شد برگ دیگری از تاریخ مقاومت و مجاهدت رزمندگان این خطه ورق بخورد.

 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در این بیانیه ضمن تعظیم و تکریم مقام شامخ امام امت (ره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، و شهدای عملیات دارلک و سردار سرافراز اسلام مهدی امینی اعلام می دارد: عملیات دارلک حماسه ای فراموش نشدنی در تاریخ دفاع مقدس آذربایجان غربی است و «جهاد تبیین» و بازگو کردن رشادت ها و واقعیت های دوران دفاع مقدس برای مردم خصوصا نسل جوان وظیفه ای مهم برای جاماندگان از این قافله و میراثداران شهدا است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید