نماد سایت مجاهدت

فرماندار تالش دستگیری منتخب شورای اسلامی را تکذیب کرد

اسامی منتخبان شورای ششم پایتخت اعلام شد



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری، محمد حسین شاهکویی با اشاره به صحت و سلامت انتخابات ۲۸ خرداد ماه در شهرستان تالش، انتشار شایعه بی اساس و بی پایه را مغایر با هدف و جایگاه متعالی فعالان رسانه ها دانسته است.

وی با ارج نهادن به جایگاه رسانه های متعهد در تنویر و هدایت افکار عمومی، شایعه و خبر کذب و غیرواقعی را زمینه ساز تشویش اذهان عمومی اعلام کرده و از فعالان فضای مجازی خواسته از انتشار شایعه بی اساس و بیهوده که بهانه به دست بدخواهان و دشمنان می دهد، خودداری کنند.

بر اساس اعلام فرمانداری تالش، در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در پنج شهر این شهرستان ۳۴۷ شعبه اخذ رای دایر شده بود و ۷۵ شعبه در مناطق شهری و ۲۷۲ شعبه در روستاها بود و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت می کردند و نتایج آن با اعلام رسمی فرمانداری تالش در ۲۹ خرداد ماه رسانه ای شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد ماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم ، کرگانرود و حویق در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل