نماد سایت مجاهدت

فرماندار: صحت نتایج انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان همدان تایید شد

شکایات مردم در خصوص انتخابات شوراها در هیات‌های نظارت بررسی می‌شود



 «محمد علی محمدی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به استناد ماده ۵۹ قانون انتخابات نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند توسط هیات نظارت بر انتخابات تایید شد.

وی با اشاره به همکاری شایسته هیات نظارت شهرستان در همه فرایندهای قبل، حین و بعد از روز اخذ رای خاطر نشان کرد: قانون محوری در همه امور انتخابات به عنوان محور کار مورد تاکید و به خوبی مورد توجه عوامل اجرایی انتخابات قرار گرفت.

فرماندار همدان با قدردانی از همکاری مطلوب همه عوامل اجرایی، بازرسی،نظارت، انتظامی و نظامی در برگزاری انتخابات افزود: از همه پتانسیل های موجود برای برگزاری انتخابات با شکوه و فراهم کردن حضور حداکثری مردم بهره گرفتیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع به خوبی در شعب اخذ رای مدیریت شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان گفت: برخی از دستگاههای اجرایی و خدماتی مرکز استان و حدود هفت هزار نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم در برگزاری انتخابات با ما همکاری داشتند.‍

به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح روز گذشته همزمان با سراسر کشور و ۱۳۳ کشور دنیا در استان همدان برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی، اخذ رای از مردم تا ساعت ۲ بامداد تمدید شده بود.

اگرچه ساعت ۲ بامداد درهای شعبه های اخذ رای بسته شد اما افرادی که در محل شعبه حضور داشتند به داخل هدایت شده و از همه آنها به طور کامل رای گیری شده است.



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل