فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری: ۲۰۰ هکتار از اراضی پایگاه هوایی مهرآباد در اختیار نهضت کاشت نهال و درختکاری قرار گرفت

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری: ۲۰۰ هکتار از اراضی پایگاه هوایی مهرآباد در اختیار نهضت کاشت نهال و درختکاری


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «مسعود جعفری» فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری در همایش تجلیل از فرماندهان ارتش و دست‌اندرکاران نهضت کاشت نهال که عصر امروز (دوشنبه) در سالن همایش برج آزادی برگزار شد، اظهار داشت: عنوان این همایش نهضت درختکاری به ازای هر شهید ارتش است که در امر مهم درختکاری و کاشت نهال انجام شده است.

امیر سرتیپ دوم جعفری با بیان اينکه ارتش سهم مهمی در نهضت درختکاری داشته است، ادامه داد: پایگاه هوایی مهرآباد فعالیت گسترده‌ای در بخش نهضت درختکاری داشته و بر خود واجب می‌دانیم در حوزه محیط زیست مشارکت و حضوری فعال داشته باشیم.

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری تاکید کرد: پایگاه هوایی مهرآباد ۲۰۰ هکتار از اراضی خود را در راستای نهضت کاشت نهال و درختکاری در اختیار شهرداری قرار داده است‌.

وی در ادامه همچنین با بیان اينکه یکی از ماموریت‌های ارتش مردم یاری است، افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هر جایی که بتواند به ملت شریف و مقتدر ایران کمک کند و ما همیشه در راستا خدمت‌رسانی به مردم پای کار هستیم.

امیر سرتیپ دوم جعفری کمک‌رسانی در بحران‌ها و بلایای طبیعی را از دیگر اقدامات برجسته ارتش برشمرد و گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در اربعین امسال حضور فعالی داشته و این یکی دیگر از وظایف خود می‌دانیم و همیشه پای کار هستیم.

وی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مواقع مختلف و بحران‌ها در کمترین زمان پل هوایی را از تهران تا منطقه بحران‌زده ایجاد و اقدام به کمک رسانی می‌کند.

امیر سرتیپ دوم جعفری با بيان اينکه در اربعین حسینی آمبولانس هوایی را به ایلام اعزام و مجروحین را به تهران منتقل کردیم، خاطرنشان کرد: در بحث نگهداری از محیط زیست یگان‌های بالگردی نیروی هوایی ارتش در اقصی نقاط کشور و در فصول مختلف بسرعت وارد عمل می‌شود و کمک‌های خود اعزام می‌کنند؛ همچنین هر جا که نیاز باشد ما خودمان را خادم ملت می‌دانیم و پای کار هستیم.

انتهای پیام/ ۲۷۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید