فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: آمادگی نیروهای یگان ویژه برای مقابله با برنامه‌های دشمنان/ جنگ همچنان ادامه دارد

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: آمادگی نیروهای یگان ویژه برای مقابله با برنامه‌های دشمنان/ جنگ همچنان ادامه دارد


سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه سالروز آزاد سازی خرمشهر یادآور دلاوری، ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگان برابر دشمنان است، اظهار داشت: رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس کاری بزرگ و ماندگار کردند و خرمشهر قهرمان را آزاد کردند.

سردار کرمی با اشاره به مقاومت ۳۴ روزه شهید جهان آرا و همرزمانش در دفاع از خرمشهر، گفت: رزمندگان با حداقل امکانات و عدوات در مقابل 12 لشکر متجاوز بعث عراق ایستادگی کردند و نقشه‌های  صدام و حامیانش را نقش بر آب کردند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با تاکید بر اینکه مقاومت امروز ادامه دارد، افزود: مقاومت امروز با همان توانمندی و قابلیت دوران جنگ تحمیلی در عرصه بین المللی و  گفتمان عزتمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت ادامه داشته و دارد.

وی گفت: امروز مجموعه یگان‌های ویژه با الگوپذیری از سیره و روش رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر، در خط مقدم دفاع از امنیت و آسایش مردم قرار دارند.

سردار کرمی با اشاره به پیروی کارکنان یگان های ویژه از سیره شهدا با بهره گیری از طرح بسیار خوب سفیر شهید، خاطرنشان کرد: امروز سفیران شهدا در یگان‌های ویژه بر خود وظیفه می‌دانند تا پای جان در راه سربلندی ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند و این روحیه ایثارگیری، جانفشانی و آزادگی را در محیط پیرامونی خود در جامعه نیز گسترش دهند.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید