فرهنگ دفاع مقدس جامعه را در برابر توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند

فرهنگ دفاع مقدس ما را در برابر توطئه دشمنان بیمه می‌کند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمد رضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در نخستین یادواره شهدای والامقام ارتش در مناطق ۶ و ۷ تهران، اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما توفیق حضور در این مراسم نورانی را که مزین به نام شهداست، عنایت کرد.

فولادی ادامه داد: مهم‌ترین هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا، رساندن پیام آنان به جامعه مخاطب، نسل جوان و مردم شریف ایران اسلامی است.

وی افزود: آگاه کردن مردم نسبت به فرهنگ ناب دفاع مقدس یکی از رسالت‌های سنگین دستگاه‌های فرهنگی کشور است؛ چراکه این فرهنگ راهبردی و راهگشاست و می‌تواند جامعه را در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دنیای استکبار بیمه کند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش عنوان کرد: امروز ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت در سطح جامعه مصداق جهاد تبیین است.

امیر فولادی خاطرنشان کرد: فلسفه برگزاری اینگونه مراسمات ارزشی جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست.

وی با تاکید بر اینکه شهدا پرچم‌داران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند، گفت: امروز وظیفه ما سرکشی از خانواده شهدا و حفظ فرهنگ و هویت جامعه ایثارگران کشور است که در واقع این موضوع همان هویت انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش اظهار داشت: شهدا مهم‌ترین شاخص ارزیابی سلامت روحانی جامعه محسوب می‌شوند.

امیر فولادی عنوان کرد: جامعه ما باید خود را با آرمان‌های شهدا مطابقت دهد و هرچقدر ما به آرمان و اهداف شهدا نزدیک شویم به همان میزان در مسیر نورانی حق هدایت شده‌ایم.

انتهای پیام/ 221

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید