نماد سایت مجاهدت

قالیباف: مردم جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند

قالیباف: مردم جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند


به گزارش مجاهدت از گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته فراجا به کارکنان امنیت آفرین و خدمتگزار پلیس اظهار اشت: تامین امنیت و آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به کشور هست. برای تمامی این عزیزان در عمل به این وظیفه خطیر، آرزوی توفیقات روزافزون دارم و همچنین یاد و خاطره شهدای مظلوم و جان برکف فراجا را گرامی می‌دارم.

وی ادامه داد: همچنین روز ملی روستا و عشایر را گرامی می‌داریم. روستاییان پرتلاش و عشایر غیور ضامن بالندگی جامعه هستند و نقش بی بدیل آنها در امنیت غذایی، حفاظت و حراست از فرهنگ بومی، پاسداری از مرز‌ها و حفظ میراث فرهنگی کشور بر همگان روشن هست.

قالیباف تأکید کرد: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود. بار دیگر مردم ایران حماسه‌ی وحدت آفریدند و زن و مرد و جوان با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبر انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند و با غیرت قوی و سربلند هست و نیرو‌های مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.

ادامه دارد…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل