نماد سایت مجاهدت

قالیباف: وجود اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر سبب استحکام ایران شده است

قالیباف: وجود اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر سبب استحکام ایران شده است



نشست صمیمی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با علما و بزرگان اهل تسنن در تهران آغاز شد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، محمدباقر قالیباف شامگاه یکشنبه – سوم تیرماه – در نشست صمیمی با علما و بزرگان اهل تسنن که در محل سالن همایش‌های سرچشمه تهران برگزار شد، اظهار داشت: اقوام ایرانی، مذاهب مختلف، اقلیت‌های دینی، تارو پود سرزمین ایران هستند، که وجود یکایک ما در کنار یکدیگر سبب استحکام و زیبایی ایران شده و فرصت‌های بزرگی برای کشور و همه ملت فراهم کرده است.

خیرخواهان اسلام و ایران برای اتحاد گام بردارند

قالیباف گفت: دشمنان در طول تاریخ همیشه به دنبال برهم زدن ایران بودند که دلیل آن اتحاد و یکپارچگی در تنوع اقوام ایران اسلامی است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:با بیان اینکه هر فردی که خیرخواه اسلام و ایران است باید در مسیر اتحاد گام بردارد، گفت: امروز استکبار جهانی مسلمانان را بدون توجه به قومیت آنها از کرد، لر، بلوچ، ترک، فارس و آذری و دیگر قومیت‌ها به خاک و خون می‌کشد و امروز امت اسلامی در فلسطین جانانه از سرزمین خود دفاع می‌کند در حالی که برادران اهل تسنن ما هستند.

شهید سلیمانی تا پای جان برای شیعه و سنی مبارزه کرد

قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی تا مرز جنگ تمام عیار با رژیم صهیونیستی پیش رفت، تصریح کرد: بدون اینکه به قومیت یا مذهب توجهی کنیم، ایران در دفاع از فلسطین به پا خواست و شهید سلیمانی نیز در سوریه در دفاع از مسلمانان اهل شیعه و تسنن تا پای جان مبارزه کرد.

این خبر در حال تکمیل است …

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل