نماد سایت مجاهدت

قدردانی مدیر حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج)


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به همراه سرهنگ پاسدار «علی کردی» جانشین این اداره با حضور در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) از  زحمات سرهنگ «علی محمودی» فرمانده این تیپ به دلیل همکاری حداکثری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.

سرهنگ امیری مقدم اظهار داشت: فرمانده محترم تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) از همان ابتدای انتصاب در این مسئولیت همکاری حداکثری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در زمینه احداث موزه دفاع مقدس و مقاومت و همچنین برگزاری برنامه‌های این اداره داشته هست.

وی افزود: به طور قطع همکاری در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت پاداش اخروی دارد که بسیار با ارزش‌تر و ماندگارتر از این تقدیر‌های دنیوی هست.

سرهنگ محمودی نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر اداره حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) عنوان داشت: حمایت از تلاش‌های این اداره در جهت شناساندن و گسترش آرمان‌های شهیدان از جمله شهدای دوران دفاع مقدس از وظایف پاسداران انقلاب اسلامی هست.

وی ادامه داد: تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) به مانند سابق در کنار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خواهد بود تا افتخار خادمی شهدا نصیب پرسنل این تیپ نیز شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل