قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر +جدول

قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر +جدول



قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۳ در دو بازار داخلی و مونتاژی با تغییرات محسوسی روبه‌روست. تغییر ایجادشده در بین محصولات بیشتر سمت‌وسوی افزایشی به خود گرفته‌است.

به گزارش مجاهدت از مشرق، قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۳ با توجه به تنش‌های منطقه‌ای افزایشی گزارش می‌شود. البته با وجود این جریان تعدادی از محصولات با عقبگرد قیمتی و تعداد اندکی به انتظار نشسته و از حرکت ایستاند.

گفتنی است که با افزایش نرخ دلار و وارد شدن آن به کانال ۶۱ هزار تومانی به تبعیت از آن اغلب محصولات صعودی گزارش می‌شوند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات شیب مثبت را تجربه کردند.

دنا پلاس (۶ سرعته) رکورددار افت قیمت در بازار داخلی شده و با ریزش ۹۲ میلیون تومانی به قیمت ۸۰۶ میلیون تومان معامله می‌شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز با رشد ۱۱ میلیون تومان به نرخ ۷۸۶ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار داخلی شده است امروز پنج میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۴۹۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) مدل ۱۴۰۳ و انواع مختلف این خودرو با رشد قیمت مواجه شده‌اند. خودروی مذکور در شمار محصولات رده‌بالای این شرکت با رشد ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات دچار نوسان شدند.

چانگان CS۵۵ مدل ۲۰۲۳ یکی از تیپ‌های مختلف خانواده چانگان که توسط شرکت سایپا عرضه می‌شود با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

کی‌ام‌سی T۹ که رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سیT۸ قرار گرفته که نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما در دسته خودروهای مونتاژی امروز با صعود ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر +جدول

منبع:تجارت‌نیوز

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید