لزوم تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به یک‌ ارزش اجتماعی و عمومی

 لزوم تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به یک‌ ارزش اجتماعی و عمومی


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در جلسه فصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید به یک ارزش و دغدغه اجتماعی و عمومی تبدیل شود. فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده و باید به فرهنگ جاری و ساری در جامعه تبدیل شود.

 وی با بیان اینکه روش‌های ایجابی و اقناعی در راستای امر به معروف و نهی از منکر یقینا اولویت و ارجحیت دارد، افزود: ورود وزیر کشور به موضوع عفاف و حجاب، نشان دهنده اهمیت این امر در شرایط کنونی کشور است.

قاسمی فرزاد ابراز داشت: وضعیت حجاب در کشور و استان، نسبت به وضعیت ایده‌آل آن، فاصله زیادی دارد. همچنین موضوع عفاف و حجاب در سطوح ادارات و دستگاه‌های دولتی، اهمیت دوچندان دارد.

وی خاطرنشان کرد:  علاوه بر حجاب که نمود ظاهری دارد، عفاف نیز باید به عنوان یک حالت درونی، مورد توجه قرار گیرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ضرورتا باید مباحث را در سطوح کارشناسی و علمی پیگیری کنیم، گفت:  ضرورت مشارکت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در‌ عرصه امر به معروف و نهی از منکر احساس می‌شود.

 وی با بیان اینکه رواج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بسیاری از معضلات اجتماعی را با شکل پیشگیرانه برطرف خواهد کرد، افزود: در مقوله امر به معروف و نهی از منکر، باید به جوانان مومن، متدین، دغدغه‌مند، انقلابی و مطلع نسبت به مسائل کارشناسی و علمی، میدان داد.

قاسمی فرزاد در پایان متذکر شد: آمادگی کامل در راستای هرگونه همکاری موثر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را داریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید