نماد سایت مجاهدت

لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه/ مطالبه‌گری قوانین مرتبط با فرزندان ایثارگران با قوت پیگیری می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در اجلاسیه خانواده بهشتی ویژه اجتماع بزرگ همسران و فرزندان شهدای دیار علویان که در راستای دومین دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید این خطه از شمال کشور در مجموعه ورزشی سردار شهید «قاسم سلیمانی» روستای ماهفروجک ساری برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: پیش اجلاسیه‌های این کنگره در هفت نقطه از استان برگزار شد.

وی احیای فرهنگ ایثار و شهادت، تعمیق و نهادینه کردن این فرهنگ غنی و معرفی سیره عملی شهدا و رشادت‌های این مردان خدایی به جوانان و نوجوانان را از مهم‌ترین اهداف کنگره همسران و فرزندان شهدای مازندران برشمرد.

کهنسال با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، همسران، فرزندان و والدین شهدا چشم و چراغ انقلاب، نظام و کشور هستند، گفت: فرزندان شهدا به عنوان وارثان شهدا، در همه عرصه‌های مختلف کشور تاثیرگذار و نقش‌آفرین هستند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود، خاطرنشان کرد: اجرای قوانین مرتبط با فرزندان جامعه ایثارگری دستگاه‌های اجرایی نیازمند مطالبه گری هست که باقوت مورد توجه هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل