نماد سایت مجاهدت

لیبرمن: ورود هرگونه کمک، سوخت و آب به غزه باید متوقف شود

لیبرمن: ورود هرگونه کمک، سوخت و آب به غزه باید متوقف شود


 به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» و وزیر خارجه سابق این رژیم روز دوشنبه در سخنانی خواستار توقف کمک‌ها به باریکه غزه شد.

وی در سخنانی گفت: «کابینه باید ورود هرگونه کمک‌های انسانی، سوخت و آب به حماس را متوقف کند». این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مرکز حقوق بشری دیدبان اروپا-مدیترانه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه، تأکید کرد که صهیونیست‌ها با سلاح‌هایی مانند گرسنگی و تشنگی و حملات مداوم، قصد دارند این منطقه را از وجود ساکنان فلسطینی تخلیه کنند.

این مرکز با اشاره به اینکه سلاح صهیونیست‌ها در این کشتار، گرسنگی و تشنگی در شمال نوار غزه هست، تصریح کرد: ما نسبت به تبعات جلوگیری از ارسال هرگونه کمک به شماره نوار غزه از سوی اسرائیل هشدار می‌دهیم.

حملات اسرائیل برای دهمین روز متوالی برای تخلیه این منطقه ادامه دارد. دید‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه ادامه داد: حدود ۲۰۰ هزار فلسطینی در شمال غزه نمی‌توانند هیچ ماده غذایی یا آب برای نوشیدن پیدا کنند؛ زیرا در داخل منازل خود یا مراکز اسکانی که به آن پناهنده شده‌اند در محاصره قرار دارند.

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل