مبارزه حزب‌الله و محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود

مبارزه حزب‌الله و محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع پرس بوشهر،«احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر امروز در جمع رسانه ها با تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» وشهدای مقاومت اظهار داشت: همواره در طول تاریخ مبارزه حق علیه باطل با فراز و نشیب‌های گوناگونی مواجه بوده هست.

وی با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس فرماندهان و سرداران بزرگ به شهادت رسیدند ولی مبارزه و جنگ ادامه داشت و در پایان منجر به پیروزی جبهه حق شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بر اساس وعده الهی در قرآن کریم جبهه حق در همه شرایطی پیروز هست، گفت: رژیم اشغالگر قدس یک رژیم جعلی و جنایتکار هست که جوهره آن قتل و عام مردم و جنایت علیه بشریت هست و بدون شک این جبهه باطل نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه حزب‌الله لبنان در عرصه‌های مختلف علیه رژیم صهیونیستی اقدامات مهم و غیرقابل جبرانی انجام داده هست، گفت: امروز در حالی که کمتر از ۷۲ ساعت از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان می‌گذرد همه ساختارهای حزب‌الله لبنان مجدداً سازماندهی شده هست.

محمدی‌زاده ادامه داد: هر چند شهادت سیدحسن نصرالله یک ضایعه بزرگی برای جهان اسلام محسوب می‌شود، ولی روند مبارزه و جنگ حزب‌الله و محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد و متوقف نمی‌شود.

استاندار بوشهر محور مقاومت علیه جبهه رژیم صهیونیستی را بسیار گسترده و طولانی دانست و خاطرنشان کرد: حرکت حزب‌الله و مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و پیروزی نهایی مسلمانان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان، یمن و ایران از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنند و حامی حزب‌الله لبنان هستند، تصریح کرد: جبهه مقاومت در دفاع از فلسطین و قدس شریف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و به شهادت رسیدن دبیرکل حزب‌الله لبنان خللی در این روند ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید