مجاهدان فلسطینی به شهید طهرانی مقدم اقتدا کرده اند/ جبهه مقاومت مرز ندارد

نور علم و آزادگی شهید طهرانی مقدم الگویی برای رزمندگان طوفان الاقصی است


 

نور علم و آزادگی شهید طهرانی مقدم الگویی برای رزمندگان طوفان الاقصی است

الهام حیدری همسر سردار شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران صبح امروز سه شنبه 17 مهر در حاشیه نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار نوید شاهد با اشاره به پیشرفت روز افزون کشور در حوزه نظامی و اقتدار جهانی گفت: دوران دفاع مقدس، روزگار سختی ها و مشکلاتی بود که با دشمنی تا بن دندان مسلح رو به رو بودیم و ما هیچ چیزی در دست نداشتیم.

وی ادامه داد: هر چند با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم اما آن عزت مندی و افتخاری را که رزمندگان در دوره جنگ هشت ساله رقم زدند و به پیروزی رسیدند، نمی توان نادیده گرفت و الگویی برای آزادگان بوده و هست.

همسر سردار شهید طهرنی مقدم ادامه داد: در واقع سختی هایی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس کشیدند باعث شد به جایگاهی برسند که دست آنها در مقابل دشمنی که بی رحم بوده و هیچ چیزی نمی فهمد و تنها قدرت را می شناسد، پُر شد.

وی افزود: و چقدر زیباست که ایثارگران و بزرگان ما این موضوع را همان زمان فهمیدند و دست به دست یکدیگر داده و هر کسی در گوشه ای با هر مسوولیتی که داشت، با قدرت و توان به میدان آمد و کشور را قدرتمند کرد.

حیدری با تاکید بر این که شهید طهرانی مقدم نمادی از ایثارگری و مقاومت است، تصریح کرد: امروز رزمندگان ما راه چند ده ساله را طی چند سال گذراندند و افتخار ما کسانی هستند که راه شهید طهرانی مقدم را با همان توانایی ادامه دادند و چنانچه ملاحظه می کنیم در این راه به قدرت و توانایی خاصی رسیده ایم.

این همسر مکرمه شهید در ادامه با تاکید بر اینکه تلاش های علمی شهید طهرانی مقدم در کنار دفاع از میهن، حتی بر رزمندگان فلسطینی در  عملیات طوفان الاقصی نیز تاثیر خاص خود را داشت، خاطر نشان کرد: کارهای بزرگ همیشه به اندازه ای نورانی است که بر قلب ها اثر خواهد گذاشت؛ قطعا مجاهدان فلسطینی نور معنویت و علم شهید طهرانی مقدم و تلاش های او برای کنکاش در تجهیزات نظامی و ساخت آنها را حس کرده و بر آن تأسی کردند و یکی از الگوهای رزمندگان حماس، پدر موشکی ایران است.

همسر شهید طهرانی مقدم با تاکید بر این که شهید علم همراه با تقوا داشتند، عنوان کرد: این موضوعی است که همیشه اهل بیت علیهم السلام روی آن پافشاری می کردند و همین طور رهبر انقلاب در صحبت های خود با نخبگان، این موضوع را مطرح و تاکید می کنند و اگر این دو با هم ترکیب شود اثرات فوق العاده داشته و نورانیت آن تا سال ها باقی می ماند.

حیدری خاطر نشان کرد: رزمندگان غیور حماس و برای هر کسی که دل آزاده دارد، شهید طهرانی مقدم الگویی اجتناب ناپذیر است به این دلیل که هر جا آزاده ای باشد، نور آزادگی را می شناسد و به سرچشمه آن اقتدا می کند.

همسر شهید طهرانی مقدم یادآور شد: امروز جهان اسلام و جبهه مقاومت مرز خاصی ندارد و مرز آن جایی است که آزادگی را متوجه شوند و این موضوع نه به دین است و نه به سیاست و مهم این است که هر آزاده ای انسانیت را متوجه شود و بوی عفونت و پلیدی و زشتی رژیم صهیونیستی را بفهمد و درک کند.

انتهای پیام/ع



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید