مجاهدت

مجلات «شاهد» الکترونیکی شد


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: از سال گذشته مجلات شاهد در سایت mag.navideshahed.com بارگذاری می‌شدند، اما بعد از این در سایت نوید شاهد به صورت آنلاین و با انتشار و پشتیبانی محتوایی اخبار روز قابل دسترسی قرار گرفتند.

وی ارائه خدمات الکترونیکی فرهنگی را از اولویت‌های بنیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: میزان بالای دربرگیری، سرعت، امکان پاسخ به سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف و به‌روز بودن اخبار جزء مزیت‌های مجلات الکترونیکی است که در شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا می‌تواند افزایش سرانه مطالعه را همراه با سرگرمی و پرکردن اوقات مخاطبان به همراه داشته باشد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۱۳۰ هزار بازدید از سایت نوید شاهد صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی برای بازنشر فرهنگ ایثار و شهادت جزو اولویت‌های معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۰ نرم افزار چندرسانه‌ای، ۱۱۵ کتاب گویا و ۱۵ کتاب نشر شاهد به صورت ترجمه انگلیسی تولید و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل